Wat is SEA en
waarom heb je het nodig?

Image icon
Trek de juiste mensen naar de website
Bepaal zelf op welke zoekwoorden je gevonden wordt, zodat je mensen bereikt die op zoek zijn naar jouw dienst of product.
Image icon
Betaal Per Klik
In tegenstelling tot traditioneel adverteren, betaal je alleen voor interacties met jouw advertenties. Men heeft dus al interesse in jouw product of dienst.
Image icon
Meetbare Resultaten
Via AdWords kun je precies zien via welke zoekwoorden en advertenties bestellingen binnenkomen. Zo weet je precies wat het rendement is en hoe je dit kunt verhogen.
Image icon
Betere Online Zichtbaarheid
Onderscheid de zoekwoorden die voor jouw bedrijf relevant zijn en zorg er door middel van je bod voor dat je boven je concurrenten staat.
Image icon
Hoger Conversiepercentage
De kans dat een klik op een advertentie tot een bestelling leidt is groter dan bij een organische klik. Dit komt omdat je je specifieker kan richten op relevante zoekwoorden en doelgroepen.
Image icon
A/B Testen
De vele data uit AdWords kan gebruikt worden om bijvoorbeeld te bepalen welke advertentietekst tot het beste resultaat leidt. Door dit continu te blijven testen, zal het rendement van de campagne toenemen.

Verschillende Typen Campagnes

Search
Toon je advertenties aan mensen die op zoek zijn naar jouw product of dienst.
Shopping
Zet al je producten in de digitale etalage van Google.
Display / Remarketing
Vertoon beeldadvertenties op de meest relevante websites of aan de specifieke doelgroep die je wilt bereiken.

Wat doen wij?

Heb je een mooie website, maar komen er nog te weinig aanvragen of bestellingen uit je campagne? Of zie je wel de kansen in Google AdWords, maar heb je simpelweg te weinig tijd om je campagne te optimaliseren? Besteed dan je AdWords aan ons uit, en maak gebruik van onze expertise. Ons doel is om te zorgen voor een campagne die gericht is op zoveel mogelijk rendement.
Dit doen we als volgt:

  • Strategisch plan: de campagnemanager maakt op basis van jouw wensen en doelstellingen strategische keuzes over de optimale inrichting van de nieuwe campagne.
  • Inzichtelijke resultaten: Gebruik je AdWords al, maar is het nog onduidelijk hoeveel het nu daadwerkelijk oplevert? Wij maken dit resultaat inzichtelijk door het meten van bijvoorbeeld conversies, oftewel de handelingen die je wilt dat websitebezoekers uitvoeren. Denk hierbij aan het invullen van een contactformulier of het afronden van een bestelling.
  • Conversiegerichte optimalisatie: Tijdens de optimalisatierondes analyseert de SEA expert de verzamelde gegevens, en maakt op basis hiervan de aanpassingen die ervoor zorgen dat de kans op conversies toeneemt. Zo gaat de campagne steeds beter renderen.
  • Uitgebreide rapportage: Je ontvangt een persoonlijk dashboard waarop de belangrijkste campagnegegevens zichtbaar zijn. Hiermee kun je in één oogopslag de voortgang van de campagne zien, op ieder moment.
  • Persoonlijk contact en advies: Naast de rapportages nemen wij maandelijks telefonisch contact op om het verloop van de campagne en de gedane optimalisaties te bespreken. Daarnaast adviseren wij over verdere mogelijkheden om je online presence nog meer te verbeteren. Voor tussentijdse vragen kun je terecht bij je persoonlijke campagne-expert.
  • Voordelige offerte op maat: Wij vinden het belangrijk dat je investering wordt gebruikt voor dat wat écht noodzakelijk is. Daarom werken wij met een offerte op maat, waarbij er rekening wordt gehouden met jouw wensen en doelen. Je betaalt bij ons dus niet voor dingen die je niet nodig hebt, maar alleen voor de aspecten van online adverteren die voor jou het meest interessant zijn.

Interesse in onze diensten?

NEEM CONTACT MET ONS OP