Wil je voorkomen dat potentiële klanten je webshop bezoeken en uiteindelijk besluiten om niets te kopen? Slechts 2% van de potentiële klanten gaat na het eerste bezoek gaat daadwerkelijk over tot aankoop. We kunnen ons voorstellen dat dit erg frustrerend kan zijn maar maak je geen zorgen, je bent zeker niet de enige die hier last van heeft. Wil je de overige 98% er ook van overtuigen jouw product te kopen? Met een Slimme Google Remarketing campagne kan het!
Door Google Remarketing spreek je eerder bezochte klanten potentiële klanten die al interesse hadden in jouw product(en) en vergroot je de kans op aankoop.
Door de krachten van SEO en een slimme Google Shopping campagnes te bundelen met Google Remarketing geef je twijfelende potentiële klanten een duwtje in de rug om alsnog tot aankoop op jouw site over te gaan.
Google Remarketing analyseert wat voor producten klanten hebben bekeken en welke hiervan in de winkelwagen hebben gezeten, hierdoor ontstaan meer conversies.
Door het ontvangen van meer conversies en van een advertentiebudget die gekoppeld is aan een selecte doelgroep ontstaat er een goede ROAS (Return On Advertising Spend).
Met de juiste campagnes zul je jouw verkoopcijfers zien stijgen, hiervoor is een op maat gemaakte Google Remarketing strategie nodig. Als Google Partner heeft AdExperts een ervaren team Google Remarketing specialisten in huis die dit kunnen opzetten die twijfelende potentiële klanten om jou te helpen zoveel mogelijk zichtbaarheid en klanten te genereren.
“Meten is weten”. Wanneer je Google Remarkteting uitbesteedt aan AdExperts, maken we eerst een grondige analyse van jouw website aan de hand waarvan we een persoonlijke strategie opstellen.
Onze Google Remarketing experts bepalen voor jou altijd een volledig op maat gemaakte Remarketing strategie waarbij we rekening houden met jouw doelstellingen, budget en doelgroep.
Door middel van het plaatsen van een remarketingtag weet de provider welke advertentie geplaatst moet worden aan de twijfelende potentiële klant.
Onze Google Remarketing experts maken verschillende remarketingslijsten die gebaseerd zijn op het gedrag van de bezoekers van je site waarmee er gerichter kan worden geadverteerd.
Door bestaande klanten opnieuw aan te spreken bij een nieuw product in dezelfde categorie of bij korting op artikelen waarop interesse was stijgt de aankoop van je producten.
Je campagne wordt gebouwd met relevantie en subtiliteit, potentiële consumenten worden strategisch benadert zodat ze niet weggejaagd worden.
Door middel van analyses weten we hoe vaak, waar en met welke interval elke categorie consumenten benaderd dient te worden. Zo zorgen we ervoor dat de weergavefrequentie beperkt blijft en iemand (tijdelijk) niet meer benaderd wordt bij geen interesse.
Door je advertentie budget te besteden aan publiek dat al geïnteresseerd is in jouw product(en) wordt je ROAS verhoogt.